Web
Analytics

Časté otázky

Koľko ma bude stáť poštovné?

Poštovné je v prípade nákupu nad 50,- € zadarmo. Pri menšom nákupe za poštovné zaplatíte:

  • Osobný odber v našej predajni vo Zvolene: 0 €

  • Zásielkovňou: 1,90 €

  • Slovenskou poštou: 2,90 € 

  • UPS službou: 6 €

Pri platbe na dobierku zaplatíte naviac ešte 1€ za túto službu.

Kedy mi príde balíček?

Ak tovar máme na sklade:

  • pri platbe na dobierku vám tovar príde do 2-3 pracovných dní

  • pri platbe vopred vám tovar príde do 2-3 pracovných dní odo dňa, kedy platbu prijmeme náš účet

Ak tovar nie je na sklade, budeme ho najskôr musieť objednať. Keďže nám tovar dodávajú rôzni dodávatelia z celej Európy, budeme vás ihneď po objednaní informovať o termíne dodania.

Akým spôsobom môžem zaplatiť?

Momentálne môžete platiť za objednaný tovar 2 spôsobmi:

  • bankovým prevodom pred odoslaním tovaru

  • na dobierku pri prevzatí tovaru (poplatok 1€)

Čo keď sa mi darček nepáči? Môžem ho vrátiť?

Ak sa vám tovar objednaný cez internet nepáči alebo si svoj nákup pre akýkoľvek dôvod rozmyslíte, máte podľa zákona možnosť tovar vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa, keď ste tovar prijali. Peniaze, ktoré ste za tovar zaplatili vám vrátime.

Produkt, ktorý by som si chcel objednať, nie je na sklade. Čo teraz?

Môžete si ho objednať a my vám vzápätí napíšeme, do kedy vám ho vieme doručiť. Keďže nám tovar dodávajú rôzni dodávatelia z celej Európy, môžu sa dodacie doby pohybovať od 1 - 6 týždňov.

Mám zľavový kód. Kde ho mám zadať?

Zadajte ho v časti Použiť kód kupónu v Nákupnom košíku (teda ešte skôr, ako vstúpite do Pokladne).

Chcem vás tovar poslať niekomu ako darček. Dá sa to?

Samozrejme, môžeme vami objednaný tovar poslať aj na inú, než vašu adresu. Faktúru pošleme vám a vy ju uhradíte, takže obdarovaný ju neuvidí. Budeme sa snažiť splniť vaše predstavy o zabalení a dodaní darčeka. Už sme takto posielali darček aj tak, že sa obdarovaná nedozvedela, kto jej darček poslal (tajný darca :) )

Stačí, keď nám vaše želanie napíšete do poznámky pri objednávaní tovaru.

Musím sa registrovať, keď si chcem objednať tovar?

Nie, nemusíte. Registrácia vám však prináša výhody - môžete si skontrolovať stav objednávky, pozrieť si staršie objednávky a nemusíte pri každom nákupe vypĺňať vaše údaje.

Aká je záručná doba na váš tovar?

Na každý tovar z nášho obchodu sa vzťahuje záručná doba 2 roky. Podmienky reklamácie nájdete v Obchodných podmienkach a reklamáciu môžete riešiť cez tento formulár.

Sú hračky, ktoré predávate, bezpečné?

Tovar, ktorý predávame, má európske certifikáty, takže každý výrobok spĺňa všetky európske normy. Hračky, ktoré sú určené pre deti do 3 rokov, sú vyrábané s ohľadom na to, že ich deti oblizujú a obhrýzajú - takže sú bezpečné aj pre tých najmenších.

Prečo mi o tomto obchode nikto nepovedal skôr?

Tak to naozaj nevieme :) Neurobte rovnakú chybu a povedzte o nás svojim priateľom!

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?

To nás mrzí. Ale nič ešte nie je stratené. Opýtajte sa priamo nás, radi vám odpovieme:

Naša stránka používa súbory cookies, ktoré nám pomáhajú zlepšovať kvalitu našich služieb. Používaním našej stránky súhlasíte s ich používaním.